Valmiina uuteen vuoteen 2023

15.11.2022

Lauritsalan Eläkkeensaajat ry:n sääntömääräinen syyskokous 2022 järjestettiin Lauritsalan Työväentalolla tiistaina 8.11.2022. Kokous sujui odotetun mallikkaasti ja vuoden 2023 toimintasuunnitelma sekä tallousarvio hyväksyttiin yksimielisesti. Eija Suutari valittiin jatkamaan puheenjohtajana kaudelle 2023 ja hallituksen jäseniksivalittiin Pekka Rossi, Tauno Lakkala, Jukka Heiska, Eero Tirronen, Pirjo Tirronen, Helli Halonen, Martta Paalanen ja Aila Nikunen. Varajäseniksi valittiin Maire Suoniitty, Tuulikki Joela, Sirkka Kaksonen ja Pirkko Kallunki.

⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠
Yhdistyksen talous perustuu ensisijaisesti tanssien ja arpajaisten järjestämisestä saatavaan tuottoon. Lisäksi hallitus pyrkii edistämään toimintaa anomalla apurahaa toiminnan kehittämiseen ja aktiivisuuden lisäämiseen. Merkittävä osan menoista muodostaa Lauritsalan Työväentalon vuokrakulut, joiden on ilmoitettu nousevan jopa 20% lämmitysenergianhinnan myötä. Käytännössä tämä tarkoittaa muutaman sadan euron hinnankorotusta, joka pyritään kattamaan tansseista saatavilla tuloilla.

Reipasta syksyä kaikille toivottaa hallituksen väki🍂🍃