Syyskuun jäsentilaisuus

1.9.2022

Syksy saapuu kylmän viiman saattelemana. Lauritsalan Eläkkeensaajat kokoontuivat syksyn ensimmäiseen jäsentapaamiseen Lauritsalan seurakuntakeskukselle. Lämmin kahvi ja maittavat tarjoilut toivottivat yleisön tervetulleeksi. Jäseniä saapui paikalle 64hlö. Tervetulotoivotuksen jälkeen pidettiin hiljainen hetkin pois nukkuneiden jäsenten muistoksi. Yhdistyksen puheenjohtaja esitteli tulevaa syksyn toimintannaa ja tilaisuuksia. Liisa Flykt ohjasi rentouttavan joogahetken. Yleisön jäsenistä valittiin näyttelijät improvisaatio näytelmään "Puuhuojuu metsässä". Näytelmän ohjasi Aila Nikunen.

Riitta Heiska tiedotti Lauritsalan asukasyhdistyksen toiminnasta ja kotitalkkaripalveluista. https://lauritsalanalueenasukasyhdistys.yhdistysavain.fi/

Tuulikki Joela luki kannustavat ja opastavat viisaudet iloisen ja aktiivisen elämän edistämiseksi ja ylläpitämiseksi.

Tilaisuuden lopuksi suoritettiin arvonta ja laulettiin Eläkkeensaajien laulu.

Yhdistyksen hallitus kokoontui ennen jäsentapaamista valmistelleen syksyn toimintaa ja tulevia tapahtumia.