Lokakuun tiedote 2021

1.10.2021

Syksyinen tervehdys kaikille!

Nyt onkin jo päästy mukavasti aloittamaan syksyn toimintaa. Vielä tuli pientä fiilaamista lukujärjestykseen ja uutta mukavaa toimintaa. Meinaa loppua viikosta päivät ja tunnit, niin on kova meno ja meininkin päällä. Tanssitkin onnistuivat yli odotusten. Näytti jo monella tanssijalkaa kutkuttavan pitkän tauon jälkeen.

Tule mukaan!
Kaikille jäsenille niin uusille kuin entisillekin, jotka vielä etsivät potkua eläkepäiviin, alkaa ”Elämäni eläkevuodet” NYTKU- valmennuskurssi. Ryhmä kokoontuu kahdeksana peräjälkeisenä tiistaina. Kurssilla saat tukea omien eläkevuosien rakentamisessa sekä liikkumisen ja mielen hyvinvoinnin vahvistamisessa. Ikäinstituutti on kouluttanut vertaisohjaajat ja omien kokemustensa ja muiden kurssilaisten yhdessä käydään läpi uuden elämäntilanteen tuomia mahdollisuuksia. Kurssi on maksuton ja kaikille avoin, joten voit tuoda mukaan ystäväsi vaikka hän ei kuulu mihinkään eläkeläisryhmään tai vaikka kuuluukin. Mukaan voi tulla myös vielä työelämässä oleva, joka on lähiaikoina jäämässä eläkkeelle. Laita sana kiertämään. Lisätietoa löydät tapahtumakalenterista.

TOIMINTAA LOKAKUUSSA:

Vanhustenviikon tapahtuma 4.10. klo 13 Lauritsalan Urheilukentän/uimahallin maastossa. Vietetään liikunnallista päivää yhdessä. Mukana myös Lpr:n kaupungin liikuntatoimi. Makkaraa, mehua ja pipareita tarjolla liikunnan päätteeksi. Tapahtumaan ovat tervetulleita kaikki eläkeikäiset paikkakuntalaiset ja vaikka vieraatkin.

Jäsentapaaminen to 7.10. klo 12.30 alkaen kahvilla. Pohjolan Matkan Noora Turku tulee kertomaan uusista matkailun mahdollisuuksista. Perinteen mukaan arpajaiset ja pientä ohjelmaa.

Iloiset Iltapäivätanssit 21.10.2021 klo 12-16 , tanssit tahdittaa Lappeenrannan Harmonikkakerho.

YLEISET KOKOUKSET

Koronan vuoksi 25.3.2021keskeytetty sääntömääräinen kevätkokous jatkuu ma 25.10.2021 klo 12.30
Kokouksessa käsitellään sääntöjen 11§:n kevätkokoukselle määräämät asiat (tilinpäätös ja toimintakertomus ja tilintarkastajan lausunto).

Sääntömääräinen syyskokous pidetään ma 25.10.2021 kevätkokouksen jälkeen.
Kokouksessa käsitellään sääntöjen 11§:n syyskokoukselle määräämät asiat (toimihenkilövalinnat v:lle 2022, toimintasuunnitelma, talousarvio ja valitaan yhdistyksen edustajat piirikokouksiin sekä muiden yhteisöjen kokouksiin). Kokouskahvit nautitaan klo 12.30 alkaen ja kokous alkaa klo 13.

Hyvinvointilomat on myöntänyt ryhmäloman 10.-15.10.2022 Lomakeskus Huhmarista, Polvijärvi. Lisätietoja loman hakemisesta ym. Pirjo Tirroselta p. 050 465 1106.

KERHOT

Kuntoryhmä on aloittanut mukavasti Laurankodin Kuntokammarilla. Pieni kotoisa kuntosali, jossa voit vahvistaa lihaskuntoasi omien tuntemusten mukaan. Vielä voit ilmoittautua mukaan. Ryhmä kokoontuu pe klo 12. Voidaan perustaa lisää ryhmiä, jos tarve vaatii. Lisätiedustelut Pekka Rossi p. 040 545 7329.

Musiikkiliikunta ke klo 12-13 Lauritsalan Työväentalolla Huom! Aika muuttunut pienesti. Ohjaaja Anna-Liisa Mäkelä. Ohjausmaksu 3€/krt.

Neulekerho ja pelikerho kokoontuvat joka kuukauden 2. ja 4. torstai klo 12-14 Lauritsalan Työväentalolla. Mahdollisuus myös kirjojen vaihtoon/lainaukseen.

Hathajooga aloittaa maanantaisin klo 13.30 Lauritsalatalolla, Hallituskatu 20 (1. kerta 27.9.) Ohjausmaksu 3€ jäsenet, 5€ muut. Kaikki joogasta kiinnostuneet tervetuloa! Lisätiedustelut Liisa Flykt p. 0400 514 624.

Näytelmäpiiri kokoontuu keskiviikkoisin 6.10 alkaen klo 13-16. Tule mukaan hauskaan sakkiin. Lisätietoja Aila Nikunen p. 050 490 0425.
Muut kerhot jatkavat aikaisemmin ilmoitettuun tapaan.

Syksyisin Terveisin