Elokuun tiedote 2022

1.8.2022

Yhdistyksen hallitus kokoontui ma 1.8.2022 Lauritsalan Työväentalolle suunnittelemaan syyskauden toimintaa ja tapahtumia. Kokous päätti, että kerhotoiminnat jatkuvat syyskuussa lähes perinteiseen tapaan. Tarkemmat tiedot välitämme jäsenille verkkosivuilla, sähköpostilla ja lehti-ilmoituksilla.

Yhdistyksemme pitkäaikainen aktiivijäsen Uski Tommi täytti 85-vuotta, jonka johdosta yhdistyksemme hallitus muisti Tommia pienellä maistuvalla lahjalla ja kakkukahveilla kokouksen yhteydessä. Tommin aktiivinen toiminta tanssien järjestäjänä, hallituksen jäsenenä ja kuoron johtajana edes menneen puolison Mirja Uskin kanssa on ollut ensiarvoisen tärkeää ja ansiokasta yhdistyksemme toiminnalle. Nyt Tommin nauttiessa ansaittuja eläkepäiviä, yhdistyksenyhdistyksen kuorotoiminta päätettiin uudistaa lauluryhmäksi, joka sopii hyvin kaikille innokkaille laulajille. Lauluryhmän toiminta ei edellytä nuotinlukutaitoa tai aiempaa laulukokemusta vaan paljon reipasta mieletä ja laulamisen intoa. Lauluryhmän tavoitteena on piristävä yhdessäolo ja musiikin riemun lisääminen.

Yhdistyksen toiminnan talous tukeutuu tanssien järjestämisestä saataviin tuloihin, jonka johdosta tanssien järjestämistä ja mainostamista edistetään hallituksen toimesta monin eri tavoin. Tavoitteena on myös edistää yhteistyötä muiden tanssinjärjestäjien kanssa.

UUTUUTENA
Yhdistyksemme aloittaa Karaoke kerhon, jonka tarkoituksena  on edistää laulutaitoa ja esiintymisrohkeutta. Karaoke kerho aloittaa ma 12.9.2022 klo 13 - 15 Lauritsalan Työväentalolla.

TULEVAT SYKSYN TAPAHTUMAT
to 1.9.2022 klo 13 Jäsentapaaminen Lauritsalan seurakuntakeskuksella (tulokahvit klo 12:30 alkaen)
to 20.10.2022 klo 12 - 16 Lappeenrannan Harmonikkakerhon 50-vuotis juhlatanssit.
to 27.10.2022 klo 14 - 16 Lauritsalan Elääkkeensaajat ry:n 55-vuosijuhla Lauritsalan työväentalolla.